شرکت کا اس ب (KSB)

محصولات تولیدی شرکت کا اس ب KSB آلمان با بیش از یک و نیم قرن تجربه، شامل تولید انواع شیرآلات صنعتی، میکسرها، پمپ ها و تجهیزات مربوطه و سیستم های اتوماسیون صنعتی جهت استفاده در صنایع مختلف نیروگاهی، نفت و گاز، فرایندی، سیستم های آب و پساب، معادن، سرویس های ساختمانی و … می باشد. گستره وسیع تولیدات این شرکت همراه با حفظ کیفیت و ایمنی بالای تجهیزات، KSB را به عنوان یکی از پیشگامان مترقی در حوزه تولیدات صنعتی قرار داده است. این کمپانی در کنار تولید انواع مختلفی از شیرآلات نظیر شیرهای فلکه ای، کشویی، پروانه ای، توپی، یکطرفه و شیرهای دیافراگمی، تکنولوژی ساخت اکچوایتور (Actuator) و پوزیشنر (Positioner) و انواع پمپ های سانتریفیوژ با کارایی های متفاوت را دارا می باشد.
شرکت پویان پارس جم به عنوان نماینده رسمی شرکت KSB در کشور ایران، قادر به ارائه محصولات مختلف این شرکت به همراه خدمات و راهکارهای مرتبط با سیستم های بخار و کندانس و موتورخانه بخار و تاسیسات در صنایع مختلف می باشد.
پر فروش ترین محصولات این شرکت شامل انواع شیر فلکه آکاردئونی بخار (بیلوزدار)، شیر توپی سه تیکه مخصوص بخار، شیر یکطرفه دیسکی بخار و صافی مخصوص بخار می باشد.

محصولات

فهرست